Lieve lotjes,
ik kreeg vanmiddag onverwacht het telefoontje dat ik op vrijdag 11 maart om 7.15 in het ziekenhuis wordt verwacht voor m'n buikwandcorrectie.
Ik gelijk fel reageren dat dat niet kan, want het zou pas in april zijn. Hahaha, ik schrok van mezelf.
Afijn, die mw legde uit dat ze hadden gewisseld, geschoven, geruild enz en dat ik nu op vrijdag 11 maart kan.
Oke, nou, let's go dan maar.
Ik ben net gelijk aan het bellen gegaan, teammanager, regelen vak dagen volgende week, afspraken afbellen, dingen regelen etc.
Maar ben een beetje helemaal de weg kwijt dus. Ik moet zo de dingen weer even op een rijtje gaan zetten en wat dingen opschrijven.
Maar ik wilde het in elk geval even met jullie delen. Want ik ben er wel super blij mee. Hoewel, eind april had ik ook niet erg gevonden hoor. Hahaha. Lekker wat mooier weer om beter te worden.
Het enige vervelende is dat m'n beste vriend op maandag 14 maart zijn eigen zaak opent in Gouda en daar kan ik nu niet bij zijn. Mocht ik me een klein beetje goed voelen, wil de buurvrouw me wel even heen en weer brengen vanuit het ziekenhuis. Maar ja, da's allemaal in de toekomst kijken. Ik ga het maar over me heen laten komen.
Grtz, José