Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: Vrijdag 11 maart BWC
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Vrijdag 11 maart BWC  (gelezen 537 keer)

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
Vrijdag 11 maart BWC
« Gepost op: februari 28, 2011, 04:41:47 »
Lieve lotjes,
ik kreeg vanmiddag onverwacht het telefoontje dat ik op vrijdag 11 maart om 7.15 in het ziekenhuis wordt verwacht voor m'n buikwandcorrectie.
Ik gelijk fel reageren dat dat niet kan, want het zou pas in april zijn. Hahaha, ik schrok van mezelf.
Afijn, die mw legde uit dat ze hadden gewisseld, geschoven, geruild enz en dat ik nu op vrijdag 11 maart kan.
Oke, nou, let's go dan maar.
Ik ben net gelijk aan het bellen gegaan, teammanager, regelen vak dagen volgende week, afspraken afbellen, dingen regelen etc.
Maar ben een beetje helemaal de weg kwijt dus. Ik moet zo de dingen weer even op een rijtje gaan zetten en wat dingen opschrijven.
Maar ik wilde het in elk geval even met jullie delen. Want ik ben er wel super blij mee. Hoewel, eind april had ik ook niet erg gevonden hoor. Hahaha. Lekker wat mooier weer om beter te worden.
Het enige vervelende is dat m'n beste vriend op maandag 14 maart zijn eigen zaak opent in Gouda en daar kan ik nu niet bij zijn. Mocht ik me een klein beetje goed voelen, wil de buurvrouw me wel even heen en weer brengen vanuit het ziekenhuis. Maar ja, da's allemaal in de toekomst kijken. Ik ga het maar over me heen laten komen.
Grtz, José

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

jol@nda

• Hero Member
Re: Vrijdag 11 maart BWC
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2011, 06:00:36 »
Jeetje José, kan me voorstellen dat het je allemaal even duizelde.
Begin maart of in april scheelt natuurlijk wel als je je daarop ingesteld had.
Maar fijn dat ze met het schuiven jou naar voren hebben geschoven, het kan maar gedaan zijn. Dan ben je straks als het echt mooi weer wordt (als dat nog ooit gaat gebeuren ???) er helemaal klaar voor.
Succes met de voorbereidingen.
groetjes Jolanda
15 januari 2010  Intake NOK Eindhoven. Positief advies.
29 april 2010 afspraak chirurg, goedkeuring sleeve.
8 juli 2010, begin van mijn nieuwe leven.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2011, 07:07:14 »
Dankjewel Jolanda.
Dat mooie weer komt wel.
Hopelijk direct na 14 maart of zo, als ik weer uit het ziekenhuis komt.  ;-)

smiley

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2011, 09:48:24 »
ja das wel ff schrikken josé, maar denk nu maar eens aan jezelf meid,
heb je nu alles kunnen regelen?
en met je vriend is wel jammer, die zal het heus wel begrijpen, komen nog meer dagen, ik wens jou alvast veel succes,
                                liefs en groetjes :-*
2e band door dr. cardon in terneuzen en die werkt!
-40kl  val weer af omdat ik er niet de hele dag mee bezig ben.

Tiny

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: maart 01, 2011, 10:13:59 »
Nou Jose dat is wel even snel,heeft ook wel een heel groot voordeel,hoeft je niet lanf te piekeren of in de stress zitten en je ben er voor de zomer helemaal mee klaar ,op naar je mooi buikje,wat denk je wat de chirurg er van af haalt,bij mij was het rondom 5 kilo,sucses ermee,liefs Tiny

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #5 Gepost op: maart 01, 2011, 11:09:37 »
O wat zal jij geschrokken zijn hahaha,maar ben je er al een beetje aan gewend nu?
Je zal zien hoe blij je bent als alles achter de rug is.
Moet jij dan vakantie dagen opnemen voor zoiets??
En die vriend zal het heus wel begrijpen,over een paar weken loopt er een slanke denk zijn zaak in hihi.
Succes hoor met alles en we gaan lekker aftellen met je............ ;)
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #6 Gepost op: maart 01, 2011, 02:29:32 »
hey jose
zo dat was zeker schrikken voor jou, ja dat gaat in eens snel he, maar meid je moet maar denken je kan het maar weer achter de rug hebben, wens je heel veel sterkte de komende tijd, doe alles wat je nog moet doen, en gaat dan lekker op je gemak geestelijk je voor berijden!!
neem de tijd er voor, want het is best een heftige operatie, vond de gbp stukken minder met vergelijking tot mn buik!!
nou meis heel veel succes en ga er voor je zal er een mooi plat buikje door krijgen!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #7 Gepost op: maart 03, 2011, 01:12:51 »
'@Tiny, ik hoop ook zo'n gewicht of zo, Kilo of 5. Maar ik weet het niet. Ik ga het wel vragen na afloop natuurlijk. Ik ga ook vragen of ze een foto kunnen nemen van het stuk vlees/vet/vel wat eraf gaat. Ben wel benieuwd. Ja, ik weet het. Ook wel een beetje luguber.
@marjan vreselijk geschrokken. Ben al wel gewend. Maar nu van alles regelen, dingen afzeggen, mensen bellen, grote schoonmaak in huis. Ik hoef geen vakantiedagen in te leveren. Ik mag ziekteverlof.
@Karin Ja, het is straks in de zomer lekker voorbij, ben ik weer op krachten. En dan kan ik geen last meer hebben van smetten enzo. Goed dat je me vertelt dat jij em heftiger vind dan de GBP. Maar jouw GBP was toch een kijkoperatie?? Ik had toen natuurlijk al een flinke jaap. Ik ga het afwachten en zie wel hoe het gaat lopen.

Vandaag is m'n laatste werkdag. Ik heb in de afgelopen dagen kunnen regelen met m'n leidinggevende en roostermaker dat ik het weekend en volgende week woe/do vrij kan krijgen. Heel veel mensen waren bereid wat extra te werken zodat ik vrij kon zijn. Alleen dinsdag ga ik even naar het werk voor vergadering. Verder dus in huis opruimen, had net m'n kasten leeg getrokken. En alles regelen, nog van alles wassen, nieuw pyamaatje kopen. Extra band voor om de buik om het bij elkaar te houden. WIl diegene die ik van het ziekenhuis krijg wel af en toe wassen. Afijn, zo heb ik nog wat dingen staan en komen nog wat mensne op bezoek> Regelen dat er voor de katten wordt gezorgd. Alvast wat extra boodschappen doen.
En dan kan ik "rustig' de ziektewet in volgende week.
We gaan uit va 6 weken ziek en daarna kijken. Mocht het langer zijn dan is't zo. En anders ga ik na 6 weken wat arbeidstherapeutisch werken, met af en toe op mooie dagen een vakantiedag. Omdat ik nog teveel vak dagen heb.
Nou, ik merk wel dat ik meer nerveus ben dan de vorige keer. Maar nu moet ik in korte tijd veel regelen. Toen had ik 5 weken of zo. Ik merk dat er dus meer druk op ligt bij me. Ik hoop de hele dag te denken en te hyperen. Op m'n werk werden ze gister gek van me. WIe weet vanavond ook en sturen ze me vroeg weg. Hahah.

Tiny

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: maart 03, 2011, 03:55:53 »
goed zo Jóse,lekker nog alles op zijn kant,maar ik ben het helemaal mee eens wat Karin zegt,ik vond de bwc heel ingrijpend,ik heb dan ook nog een body-lift gehad,kan dan nu zeggen bijna 7 mnd geleden en nog altijd 2 keer in de week drainage dat het nu goed gaat,nog sucses en genieten van je nieuwe lijf want dat krijg je ,liefs Tiny

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #9 Gepost op: maart 09, 2011, 10:27:51 »
'Nog maar 2 nachtjes slapen, dan ben ik van mijn buik af.
Heerlijk. Maar ben toch ook wel wat zenuwachtig. Meer omdat het erg kort dag was, ik heb tijd nodig
om alles een plek te geven en te regelen.
Maar alles gaat goed komen. Heb alles zo'n beetje af. Nu vooral nog kleine dingen, zoals morgen beddegoed verschonen, laatste was, laatste keer vaatwasser zodat alles schoon en netjes is als ik thuis kom.
Nog wat kleine boodschapjes doen, met moeder lunhcen straks. En verder lekker rommelen.
En mezelf verzorgen, morgen nog pedicure, nog even benen ontharen en oksels, lekker maskertje enzo.
En nog wat spelen op m'n iPad. Ik heb mezelf gekieteld en een iPad kado gegeven. Omdat m'n laptop vrij groot en zwaar is, dus niet makkelijk effe mee te nemen op de bank straks. Dus nu met iPad, ga nog wat E-books downloaden en wat muziek erop zetten. En dan hopen dat ik ook op internet kan in ziekenhuis.
Nou, ik ga weer op weg, m'n boodschappies doen, zodat vriezer vol ligt als ik terug ben.
Grtz, José

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: maart 09, 2011, 10:43:52 »
Spannend voor je.
Misschien toch maar beter dat je eerder terecht kan, kun je jezelf ook niet
zolang van te voren al "gek" maken.
Lekker dat je al bijna helemaal klaar bent en helemaal geweldig dat je
jezelf zo'n leuk kado gegeven hebt. Slim ook!
Ik hoop voor je dat de komende 2 nachten ook rust geven zodat je ook uitgerust
de operatie in kunt gaan. Heerlijk toch, straks met het mooie weer heb jij een strak buikkie.
Liefs Jolanda

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
« Reactie #11 Gepost op: maart 09, 2011, 11:08:47 »
heel veel succes en sterkte.....op naar een mooi, strak buikje....
kus en knuffel

Marijke
"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

Tiny

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: maart 09, 2011, 03:11:40 »
geniet maar van je nieuw speelgoed..........leuk ,op naar je nieuwe buikje,liefs Tiny

Trijntje

• Sr. Member
« Reactie #13 Gepost op: maart 11, 2011, 10:14:47 »
Hoi José,
Heel veel sterkte met je BWC en dat je snel opknapt en kan genieten van je slanke buik.
Groetjes Trijntje.
sinds 15-02-2011 een sleeve.
inmiddels 47,4 kilo afgevallen.

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: maart 11, 2011, 07:54:18 »
Hopelijk is alles goed gegaan.
Heel veel beterschap.
xx Jolanda xx

Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
« vorige volgende »