Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: Vrijdag 11 maart BWC
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Vrijdag 11 maart BWC  (gelezen 537 keer)

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
Re: Vrijdag 11 maart BWC
« Reactie #30 Gepost op: april 03, 2011, 01:00:55 »
super jose dat jij ook een bwc hebt ondergaan

kreeg je het vergoed of heb je het zelf moeten betalen of de heldt ?
in ieder geval veel sterkte meid
groetjes Ro
Notes:

van maat 56 naar maatje 42/44

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #31 Gepost op: april 04, 2011, 09:38:31 »
Ro, ik ben een van de mazzelaars die het helemaal vergoed heeft gekregen. Ik was super blij. Nu kon ik doorsparen voor de volgende operaties, nl de bovenbeencorrectie en latere bijwerkingen aan de buik enzo en een evt liposuctie.

Ik ben nu 3 1/2 week na de operatie. Het gaat redelijk, maar mij eigenlijk niet snel genoeg. Aan de andere kant weet ik dat het rustig aan moet, maar dat zit niet in mijn aard. Maar ik doe wel rustig hoor. Maar soms even niet. Tja, dat voel ik dan wel even.  Elke ochtend heb ik veel opstartproblemen. Dan heb ik wel pijn, en veel spierpijn en helemaal stijf. Het duurt echt een paar uur en 2 PCM om weer wat los te komen.
Het litteken steekt en jeukt en is heel gevoelig en op sommige plekken ook gewoon echt pijnlijk. ik heb 2 kleine plekjes die neigen tot opengaan. En 1 grotere open plek. Maar die gaat op zich wel goed. Die zit bij de overgang van de horizontale naar de verticale snede. Een plek waarbij vaak problemen optreden als ze naar 2 kanten wegsnijden.

Ik ben vorige week weer op controle geweest, ik was niet besmet met het MRSA virus, waar eerst voor werd gevreesd. De arts is positief, maar benadrukt dat ik voorzichtig moet zijn en liefst nog een klein beetje voorzichtiger, omdat ik blijkbaar snel last heb van littekenbreuken en wondbreuken. Ik mag wel op geleide van het beeld en wat lukt wat meer gaan doen. Deze week mag ik voorzichtig gaan proberen auto te rijden (kleine stukjes) en fietsen (in de buurt eerst). Lukt dat, mag ik langzaam uitbreiden. Maar ik zal wel last weer krijgen van alles eerst, waarschuwde hij al. Ik mag nog steeds niet tillen of echt bukken, alles door de knieen doen. Dus ik krijg van de buren en vrienden hulp bij van alles, was, kattenbakken, vuilniszak, boodschappen. Al doe ik kleine boodschappen met een klein tasje zelf. Het gaat nu meer om hulp bij de zware dingen.
Deze week ga ik ook langs op m'n werk, omdat er ook een teamdag is. Daar ga ik een paar uur heen, tot ik moe ben. Ik wordt opgehaald en mag met een taxi naar huis. Ze waarderen het dat ik toch kom, ook al zit ik in de ziektewet en ze willen ook graag dat ik voor zover mogelijk erbij ben, dat ze dit willen vergoeden. Toch wel top, want verder is't voor hun balen dat ik (en met mij nog een paar) in de ziektewet zit, want het kost ze veel geld.

En vandaag spreek ik telefonisch de bedrijfsarts, ga ik een afspreken dat ik halverwege volgende week, als het auto rijden goed gaat en ik naar Zoetermeer durf te rijden eens een bakkie ga doen, op de afdeling. Maar het echt weer werken gaat me volgens mij echt niet lukken voor pasen. maar ik wacht het maar af.

Nou, voor zover mijn verhalen weer.
Grtz, José

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
« Reactie #32 Gepost op: mei 10, 2011, 08:41:08 »
hoe gaat het daar nu jose ik neem aan dat je al weer werkt
en dat alles mooi dicht is en naar je zin

groetjes Ro