Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: Even voorstellen
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 315 keer)

karin

• Hero Member
  • karin
Re: Even voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: september 04, 2011, 12:05:48 »
hallo en welkom hier, ik las dat je je operatie al gehad had en dat je pas weer aanhet infus heb gelegen,dat is knap vervelend zeg, nou hopen dat je weer snel de oude ben, zo dat het eten en drinken ook weer lekker gaat, en dat je nu lactose heb dat is knap vervelend, nou hopen dat je met een ander dieet het ook goed kan doen, heel veel succes!!!

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: september 04, 2011, 12:32:40 »
Ondanks deze slechte start heb je er toch lekker al 10 kg
vanaf weten te krijgen. Ik weet dat dat een heleboel goed maakt.
Fijn dat je je nu weer als vanouds voelt en wat kan een beschuitje
lekker zijn dan hé?
Ik hoop dat de diëtiste een oplossing voor je heeft.
Groetjes Jolanda
15 januari 2010  Intake NOK Eindhoven. Positief advies.
29 april 2010 afspraak chirurg, goedkeuring sleeve.
8 juli 2010, begin van mijn nieuwe leven.

maryana

• Jr. Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: september 04, 2011, 12:44:41 »
De dietiste en ik komen er vast wel uit ;). Zeker nu iig duidelijk is dat ik wel al beschuit kan eten. Ben ook meteen van alle klachten af van die 2 dagen infuus haha. Geen krampen meer en ook geen diarree. Wat werkt het lichaam toch raar af en toe ;).

Trijntje

• Sr. Member
« Reactie #18 Gepost op: september 04, 2011, 08:39:45 »
Hoi Maryana,
Heftig zeg, aan het infuus moeten maar fijn dat je je nu al weer wat beter voelt. Je hoort het wel meer dat na de operatie de melkproducten niet meer worden verdragen. Hoop dat de diëtiste een oplossing heeft. Weet wel dat soya producten soms wel lukken. Succes.
Groetjes Trijntje.
sinds 15-02-2011 een sleeve.
inmiddels 47,4 kilo afgevallen.

joymay

• Jr. Member
  • **
  • Don't judge a book by its cover
« Reactie #19 Gepost op: september 05, 2011, 12:11:23 »
Hoi,

wat leuk, weer iemand uit Zaandam! Ik heb 29 april in de korteweg kliniek een sleeve gekregen. Dr. Strating en Dr. Goei? mijn start was slecht maar nu gaat het harstikke goed. Ben nu na 3,5 maand 27 kilo kwijt en voel me geweldig! Jouw klachten heb ik niet gehad maar zou zeker overleggen met de korteweg. Jij mag al snel aan de beschuit! lekker he, zo fijn als je weer iets vasts mag eten.
Succes, hou je vochtgehalte in de gaten en ik blijf je volgen.

gr.
Joyce

maryana

• Jr. Member
  • **
« Reactie #20 Gepost op: september 05, 2011, 12:55:01 »
hoi Joyce,

Ik had je verhaal gelezen (gelukkig na mijn operatie haha). Heftig hoor, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Lekker dat je al 27 kilo kwijt bent, daar teken ik ook wel voor, maar ik moet nog even geduld hebben, het gaat nu even niet zo vlot meer door die aanpassing in "eten".

Ik weet niet precies wie van de 2 me heeft geopereerd. We waren die dag met z'n 2-en en die andere vrouw was door dr. Goei geopereerd, dus wellicht ik ook dan (of ze wisselen elkaar af ;)). Dat van die beschuit is ook alleen maar, omdat ik van dr. Goei mocht gaan experimenteren omdat het drinken zo moeilijk ging. Hou het ook maar op 1 beschuitje op een dag. wel lekker voor de afwisseling. Ga vanmiddag naar Anneke en dan gaan we het dieet verder aanpassen zonder al die yoghurt, vla, optimel e.d. ;).

groetjes,
Marjan

Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »