thanx voor de reacties!
Sophieke, dat is toch alleen maar goed, body fit is dus in het water? en doe je dat dan alleen in een groep of samen met iemand in een groep? en die buik hoef je je toch niet voor te schamen> moet je zien wat je allemaal hebt bereikt! dikke knuffel! xx
agnes, goed dat je de draad weer op hebt gepakt! en wat doe jij allemaal als je gaat fitnessen?
riny ik heb het ook echt heel druk, zeker nu met ons zoontje van bijna 11 maanden is het soms echt ff zoeken naar het moment, maar dat lukt me steeds beter tussen het werken en andere verplichtingen en een man met hernia thuis
ik ben vandaag ook weer ff gegaan, heerlijk hoor! ik merk dat ik gewoon lekkerder in mn vel zit en dan dan ook uitstraal als ik heb gesport.. ik heb lichamelijk een hoop veranderingen meegemaakt, maar bij mij is echt een dikke muur om me heen ook verdwenen na die kilo's en dat doet geestelijk toch ook veel met een mens heb ik door gehad de laatste tijd
dus kom op laten we elkaar hier flink motiveren om lekker bezig te blijven/ de draad op te pakken of juist te beginnen!!
dikke knuffel voor iedereen!