Hey lieverds.
Ik schaam me hier best voor maar toch wil ik het met jullie delen en een paar vragen stellen.
Sinds maandag val ik onder beschermd bewind
De aanvraag is naar de rechtbank toe.
Ik heb dit vrijwillig gedaan omdat door mijn exman ik zoveel schulden heb gekregen (die hij op mijn naam heeft laten komen)
dat ik leefde van 12 euro per week met z'n 2en.
De schuldeisers hielden geen rekening met mijn situatie en blijven eisen dat ik me uitkering af geef dat hun hun geld hebben.
Al weken was/ben ik zwaar depressief en heb vorig weekend de knop doorgehakt en contact gelegd met een instantie die speciaal is voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
Afgelopen maandag is ze hier geweest en ze is nu al bezig voor ons.
Aan de ene kant is er een giga last van me schouders gevallen aan de andere kant voel ik me een enorme mislukkeling dat ik het niet zelf aan kan

Zij gaat er ook achter aan dat me exman wordt vervolgt voor wat hij heeft gedaan.
En ik blijk ook al jaren (lees 10) veel te weinig uitkering heb gekregen (wat ik al jaren riep)
Overal zijn "potjes" waar ik recht op heb die zij nu allemaal gaat aanschrijven voor ons.
Bart heeft gezegd ik ga alles doen om je te helpen en ik ga mee in bewind zodat we snel "schoon" zijn.
Zijn ouders zijn er boos om omdat ze willen dat hij hun betaald (hij woont bij mij maar moet zijn ouders "terug betalen dat zijn ex hem eruit heeft gezet en hij daar heeft gewoond) maar hij vertikt dat sorry hij woont nu bij mij en hij zegt ik ga niet me ouders betalen sorry heb me eigen leven!
Dat doet met altijd wel heel goed maar kan het niet geloven dat iemand echt zo voor mij wil gaan ...
maar goed nu een vraagje.
Is er nog iemand die onder bewind staat hier (je mag het me ook mailen ik hou absoluut me mond als je dat niet wil vertellen!!) en die ervaringen wil delen met me? Voel je niet verplicht maar zou het heel graag eens met iemand over willen praten.
Bedankt voor het lezen.
Liefs Karin