Dankjewel LIeve Alie,
Ik zit eigenlijk met heel veel onverwerkt verdriet.
Ik ben ook mijn beide ouders verloren 3 jaar geleden alweer,maar beiden tegelijk waren ze zo ziek,te ziek om elkaar te helpen,dus ik heb op een gegeven moment de knoop doorgehakt en mijn vader met terminale kanker hiernaar mijn huis gehaald,en zelf voor hem gezorgd tot het einde toe,zelf nog het allerlaatste zoals aanklden en wassen enzo na zijn overlijden,ik was er gelukkig ook bij ,we waren samen in bed toen hij het genoeg vond.
Terwijl zich dit allemaal afspeelde lag mijn moeder met ALS(binnen 1 jaar helemaal verlamd!) ook heel slecht.Daar ging ik ook 2 keer per dag naartoe om haar te douchen en naar bed te brengen,dit heb ik gelukkig allemaal kunnen doen naast en samen met mijn gezin,ik had natuurlijk heel kleine kindjes toen,1,4 en 7 jaar waren ze toen. en waar ik de kracht vandaan heb gekregen..........

.....ik weet het niet,maar 3 maanden na mijn vader vond ook mijn moeder het genoeg en is op 5 mei,bevrijdingsdag ook overleden,beiden zijn 56 jaar geworden.Ook bij mijn moeder was ik erbij.
Het is wel