Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > lotgenoten die zich hebben voorgesteld. > Topic: lotgenoten met de beginletter S
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: lotgenoten met de beginletter S  (gelezen 4257 keer)

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
lotgenoten met de beginletter S
« Gepost op: februari 13, 2007, 08:20:27 »
LOTGENOTEN DIE ZICH HEBBEN VOORGESTELD MET DE LETTER S
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
Re: lotgenoten met de beginletter S
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2007, 03:44:13 »
Hoi

Ik ben Spooky , 36 jaar , ruim 11 jaar getrouwd en heb 2 zonen van 6.5 en 10 jaar
Ik heb 27 maart 2002 een maagbandje gekregen
Wegens complicaties is deze verwijderd op 3 nov 2005 , heb toen een sleeve gekregen in leeuwarden
Helaas zat ik bij de eerste sleevers van noord nederland en waren de chirurgen toen nog erg voorzichtig en lieten ze
de sleeve te ruim waardoor hij meteen uitrekte tot bijna oude niveau
Ik loop nu in Emmen bij dr Reijen , een lieverd is dat zeg !!!!!!!!!!!!!!
Hij wil me helpen aan een DS
Word vervolgt dus
8 maart 2007 heb ik mijn tweede afspraak met hem

groetjes Spooky

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2007, 03:45:04 »
Hallo,

Ik ben Sanne31 en ben moeder van 2 heerlijke jongens, de jongste is 1 jaar en de oudste wordt in mei alweer 6.
Zelf ben ik overigens alweer 36 jaar. (tijd staat niet stil)
Ik sta sinds november op de wachtlijst voor een sleeve in Emmen en heb nu nog een maagband die dan verwijderd gaat worden.
Weet  nog niet echt goed wat ik ervan moet verwachten, dit ook omdat ik best bang ben dat ook dit niet echt gaat helpen, aan de andere kant, wie niet waagt ........
Ik weet dat een sleeve een hulpmiddel is en ik hoop ook echt dat ik nu eindelijk het geen hongergevoel ermee ga bereiken waardoor het eten een stuk minder belangrijk wordt.

Dingen die ik leuk vind om te doen zijn , kletsen, trivia spelen, vissen, met mijn zoontjes leuke dingen doen natuurlijk, zwemmen, PSPen en mijn man plagen.

Het lijkt me een gezellig clupje hier, vandaar dat ik me heb aangemeld.

Groetjes van mij

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2007, 05:34:36 »
Hallo mijn nicknaam is stonelady,mijn echte naam Jenny.(ben 42jaar) Ben hier al een tijdje lid maar door mijn drukke leven
geen tijd gehad om er even serieus mee bezig te zijn,waar ik hiermee verandering in wil brengen.
Al heel mijn leven vecht ik tegen een teveel aan kiloos,zoals iedereen in mijn familie.
Na lang beraad heb ik in mei 2006 een maagbandje laten plaatsen.
Tot nu toe heb ik daar geen spijt van omdat ik kiloos verlies die ik anders niet kwijtraakte.
Ik ben nu 18kg kwijt,maar wil er nog zeker 20 kwijt.
Ik ben al 1keer opgespoten ,5 maanden geleden , de laatste dagen heb ik echter pijn om te eten.
Ik ben nu van plan om morgen weer voor een paar dagen vloeibaar te eten ,als het betert,zoveel te beter,
zoniet zie ik mij verplicht een nieuwe afspraak te maken.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2007, 05:35:05 »
Hallo allemaal,

ik ben nieuw en zal me ff voorstellen.

Ik ben Sarkaia en ben 29 jaar en wil graag een maagband, ben al bezig met de procedure in Emmen. Op 13 februari heb ik mn eerste afspraak bij dokter Reijnen en de dietiste.

Allemaal erg spannend dus.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #5 Gepost op: maart 07, 2007, 05:35:35 »
hallo allemaal

ik ben sonja ,28 jaar ,getrouwd en een zoon van bijna 2
nog 1 week en dan krijg ik mijn maagband (spannend)
ik word geopereerd in Mol (belgie) .Ik heb afgelopen woensdag mijn gesprek gehad bij de arts .Dus het
gaat allemaal best snel .
Maar ik ben er klaar voor (in hoeverre dat kan natuurlijk)

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #6 Gepost op: maart 07, 2007, 05:36:04 »
         hartelijk gefeliciteerd miranda en anita,
mijn  naam is smiley, ben 57 jaar en ook al van af mijn 18 jaar aan het jojojen.
ik hoop met deze nieuwe site ook een nieuwe start te maken!
                   heel veel succes meiden liefs smiley.

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #7 Gepost op: juli 22, 2007, 10:25:29 »
Hoi

Ik ben. Sunshine en heb sinds 29 mei 2007 een maagbandje. Ik ben 2 jaar.
Ben nu ruim 7 kilo's kwijt en ik hoop er in totaal 40 kwijt te raken.
Nog 33 te aan dus.

Liefs Sun
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #8 Gepost op: juli 22, 2007, 10:31:33 »
Goede middag iedereen!

Ook ik ben via een lid geattendderd op dit forum en heb me zojuist aangemeld. Ik zie dat er het een en ander te vinden is over de verschillende wls-ingrepen en hoop hier nog meer nuttige informatie op te doen die ik kan meenemen in mijn definitieve afweging. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk nieuws te vergaren zodat ik een eeon objectief en zo volledig mogelijk beeld krijg van de zaak.

Ik ben een een 22 jarige rechtenstudent uit Amsterdam. Ik weeg momenteel 142 kilo en ben 184cm lang. Na ca 20 jaar strijd tegen het overgewicht en alles geprobeerd te hebben, heb ik nu een gastric sleeve aangevraagd en zit nog in het stadium dat de verzekering moeilijk doet. Ik hoop echter dit kalenderjaar nog geopereerd te kunnen worden.

Verder vind ik het ook leuk om met aardige mensen in contact te komen. als iemand vragen aan me heeft, schroom dan ook niet deze te stellen.

Om te beginnen was dit, denk ik, voldoende. Ik ga me nu eerst maar eens een beetje inlezen.

Mvg,

sneeuwvlokje

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #9 Gepost op: juli 25, 2007, 10:18:47 »
Dames (en misschien ook heren),

Ik ben sibel de smuller
Ben 25 jaartjes jong, getrouwd met de allerslieftse man van de wereld en heb een kei schattig zoontje van 3,5 jaar.

Jarenlang vecht ik al tegen de kilo's. Dit jaar heb ik besloten om met behulp van een hulpmiddel (kan van alles zijn maagballon/maagband/sleeve/gpb/ds als het maar helpt!) af te vallen.

Ik heb in mei een afpsraak gemaakt in het MCRZ in Rotterdam en ik mag pas 15 augustus komen 
Over precies 3 weken dus, dan gaan we samen met de arts beslissen wat het gaat worden.

Dan weet ik dus ook meer en kan ik jullie op de hoogte houden van mijn strijd tegen de kilo's

Ik hoop op deze site elkaars ervaringen te kunnen delen.

Liefs,

Smuller

lieverd

• Full Member
Re: Hallo hallo ik zal me ook maar eens voorstellen :)
« Reactie #10 Gepost op: juli 30, 2007, 12:52:48 »
Hoi,
Ik ben claudia. Ik ga nu voor een sleeve. Krijg deze 21 augustus. Ik ben wel zenuwachtig. Maar het zal wel goed met mij komen. Ik ben vooral een hartige eter. Heb ook nooit het gevoel dat mijn maag vol geraakt. Altijd honger en nog eens honger. Mijn maag gromt ook altijd. Iedereen moet hier altijd erg om lachen. Zodra een stilte valt begint hij soms erg hard te grommen. Dan zeggen ze altijd alsof jij nog niet genoeg eet. Men geeft altijd kritiek. Voorbeeldje: Ben je nu weer bijgekomen? Ze beseffen niet dat dit kwetst.
Ik ben nogal een gevoelig type op dat vlak. Voel me dan ook niet op mijn gemak. Als ik in de spiegel kijk dan zie ik totaal iemand anders. Ik had voor mijn eerste kindje maatje 34. Kun je dat voorstellen. Dit hoeft nu ook weer niet, maar maatje 36 zou meer dan welkom zijn. Mijn ventje stoort er zich niet aan. Maar zegt wel eerlijk als ik hem vraag of hij mij mooi vindt, dat ik een lekkere meid ben, maar een paar maatjes minder zou toch leuk zijn. Hij drukt zich altijd lief uit.
Maar mijn grootste probleem is dat ik cupmaat F heb. Daarom probeer ik toch hopelijk af te gaan vallen.
Want deze bezorgen mij een hoop rugpijn. Mijn huisarts stelde mij voor een borstverkleining te laten doen. Maar als ik toch zo graag wil afvallen kan dit beter eerst gebeuren.

Ria hoeveel kilo's ben jij in totaal kwijt? Op een halfjaar tijd van maat 50-52 naar een maatje 36.
Erg knap hoor.
Ik vind je gewoon geweldig. Moet je toch nog opletten welke voeding je eet?
Heel veel groetjes van Claudia

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #11 Gepost op: augustus 08, 2007, 02:38:29 »
  hey hallo ik ben sandrine 31 jaar moeder van 2 meiden .heb 4jaar een maagband gehad .begon toen met en gewicht van 130 kilo ben afgevallen naar 90 kilo hartstikken blij was ik vorig jaar ging het mis kon geen drinken in houden de band werd weer open gezet dan weer beetje bijgespoten en zo sukkelde ik door tot januarie 2007 weer terug geweest me arts geweest en hij zei toen dat me band geslipt was en dat hij niet meer van zelf terug goed zal komen ik had een mogelijkheid om hem weer terug te plaatsen of te kiezen voor de gastric-bypass hij vertelde mij ook dat als hij eenmaal geslipt was het weer een keer kon gebeuren en ik had daar geen zin in dus gelijk een datum geprikt om de testen te gaan laten maken en dat was in mei heb 3 dagen in uzgent moeten blijven eerste dag kreeg ik een fiets proef en verder werd een echo gemaakt lever nieren werden nagekeken hartfilmpje longen en de botten en nog eentje maar ik weet niet goed meer hoe die heet ik was er wel heel bang voor dan gaan ze met een slang naar binnen en kijken ze daar ook van binnen al me testen waren goed en 26jullie ben ik geholpen en is me maagband verwijderd en een gastric-bypass geplaast ik heb me een dag van te voren moeten melden en kreeg ik een drankje waar mee me maag of darmen schoon van werden en je naar de wc van moest de volgende dag was ik als eerst aan de beurt ik was heel nerveus maar wist ook wel dat ik in goeie handen was ik ben om 8 uur binnen gegaan en om 1 uur heb ik me oogjes open gedaan die dag moest ik tot de volgende dag op de ontwaak afdeling blijven met een maagsonde infuus had ik en een pijnpomp dus als ik pijn had kon ik het zelf regelen op drukken en ik voelde niks meer de volgende dag wer een foto gemaakt moest een pap drinken en het was goed de maagsonde mocht er uit ik was blij en het eten en drinken werd heel langzaam hervat en 5 dagen naar de operatie mocht ik naar huis het gaat goed voel me weer goed de eerste 6 kilootjes zijn er af en ik hoop dat het nu eindelijk zal lukken ik heb me voeding veranderd en ben blij dat ik het gedaan heb wens jullie alle veel succes met wat jullie besluiten om te gaan doen groetjess sandrine

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #12 Gepost op: augustus 16, 2007, 09:38:30 »
--------------------------------------------------------------------------------
hallo
ik zal me even voorstellen
ik ben irene 40 jaar 99,6 kg en bmi van 40

ben moeder van 5 kinderen en ben 21,5 jaar  getrouwd met mario mn steun en maatje
we hebben een heel leuk gezin af en toe wel zwaar de 3 jonste zitten inde pubertijd
mn dochter is 21
mn zoon is bijna 19 ( zit in de marine)
mn zoon is bija 16  volgend week
andere zoon is 14
mn dochter is 12
en mn man is 42 en super slank( trots op zn 6 pack)
verder heb ik een duitse en een franse dog heerlijke schatten
de groetjes en tot horens

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #13 Gepost op: september 23, 2007, 10:03:17 »
Hellow iedereen

Ik ben dus Stefanie, euhm lief, gezellig, spontaan & sociale meid die al 24 op deze bol rond loopt.
Heb het hart op de tong, soms een flapuit en het gebeurt regelmatig wel eens dat ik eerst iets zeg en dan pas nadenk  wat soms genante momenten met zich meebrengt...
Ben ondertussen al meer dan drie jaar samen met mijn allerliefste keppie Thijs, schat van mijn hart!
En ook mijn Welsh ponies en mijn liefste Stafford Tiga hebben een speciaal plaatsje in mijn hart.
Ik hou van lachen, plezier maken, lezen, reizen, uitgaan en natuurlijk met mijn dieren bezig zijn.
Heb eindelijk de knoop doorgehakt om iets te doen aan die toch zo ongewenste kilo's! Ik denk dat bijna iedereen er zich wel wat in herkend als ik zeg dat ik me wat hebben laten gaan; dat ik beter wat eerder aan de alarmbel had getrokken. Pas toen ik gisteren een bepaalde broek wou aantrekken en besefte dat ze te klein was geworden , was de maat vol!
Een nieuwe start naar een gezonder leven en natuurlijk minder kilo's; het zal niet makkelijk zijn daar ben ik nu al zeker van, maar zo kan het niet meer verder en dat staat vast.
Tips, raad en/of "support" is altijd van harte welkom!

Liefs Steejfie

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #14 Gepost op: oktober 11, 2007, 04:31:28 »
Ik ben jessica Sanders en ik ben 24 jaar en ik ben moeder van twee meiden een van drie jaar en een van die wordt vijf over een paar weken .
IK ben bij lieve man al zeven jaar hij steunt me door lief en leed.
En ik ben graag mezelf   woon in brabant en ben spontaan en aardig;).
Ik ga op 23 oktober een gastric bypass laat ik doen omdat ik anderhalf jaar geleden een maagband had gehad en helaas moest ik doe er uit laten halen na 4 compilacaties.
De maagabnd heeft me wel veel laten afvallen al 48 kilo was ik kwijt waarvan ik nu aan ben gekomen en  nu is het bijna zo ver dat ik een gastric bypass laat doen.
Ik heb er zin in maar ja het is het onbekende he wat het zo eng maakt he want ja je bent een beetje voorzichtig geworden he vanwege de maagband.
NU had ik ook een vraagje aan de mensen die een gastric bypass laten doen hebben ik heb nog geen lijst wat je aan mag houden de eerste paar weken na de operatie kan iemand mij daar bij helpen??
Dat is het enige wat ik nog niet weet wat ik moet doen met een gastric bypass maar ik weet voor de rest wel hoe en wat maar dat net niet .
Vriendelijk bedankt jessica,(samevy)
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
« vorige volgende »