Hallo Marianne,
Ik zal het je proberen uit te leggen zoals de arts in Beverwijk het mij verteld heeft..........
Na de operatie moest ik 4 WEKEN vloeibaar,de kilo's vlogen eraf...toen mocht ik heel zacht vloeibaar zoals vla yoghurt appelmoes.....daarna na 3 weken over op gepureerd eten,tot je alles normaal mocht eten .
Na mijn 4 weken vloeibaar ging het mis............ik ging inmiddels meer eten dan water thee appelsap en bouiilon....ik stond stil!!!!!!!!!!!!
En wat ik ook probeerde er ging geen gram meer vanaf...
Ik ben zelfs letterlijk weer een week op de slimvast overgegaan en zelfs dat hielp niet.......
Weet jij het ,dan weet ik het ook....
De arts verklaarde dat ik in mijn leven al zoveel dieten heb gedaan,en zoveel gejojood heb,dat mijn stofwisseling/verbranding niet goed meer functioneerde....
Ik merkte ook niet dat ik een bandje had...
Na de eerste opspuiting(en ik ben een harde tante!!) ging ik door de grond van de pijn,trok wit weg en hebt gejankt.....wat had hij in hemelsnaam geraakt,het deed bij niemand pijn,en bij mij wel??
Ik vermoed dat met de 1e opspuiting er iets is misgegaan,maar daar zijn we nooit uitgekomen...
Alle andere opspuitingen waren pijnloos,dus wat is het geweest dan...

?
Ik ben in totaal 3 keer opgespoten en heb nu 4,5 cc in een bandje waar 9 cc inkan.
Het probleem is,dat ik eten teruggeef....brood lukt mij niet smorgens,dus eet ik havermout ,en dat is vloeibaar,en dat komt ook terug....
Vlees?,Vergeet het maar ,NO WAY!!!
Nog moet ik alles pureren of door de zeef halen,en ook dat heeft niemand na zo'n tijd,maar ik natuurlijk wel.....
Ik wordt snachts wakker van het branden in mijn maag,en dat doet zeer en daar wordt ik misselijk van en moet weer terug geven...en dat nadat ik al geslapen had....
We staan voor een raadsel,en ik denk daarom dar er iets fout zit waardoor het bandje bij mij niet naar behoren werkt.
Inmiddels ben ik het spugzat geworden letterlijk en figuurlijk....en ik ben nu klaar met mijn bandje en wil proberen of ik voor een Sleeve in aanmerking kan komen......
De brief is al naar de arts...
Meer kan ik je niet vertellen,alleen dat het bandje mij alleen maar ellende gebracht heeft en niet waar ik op gehoopt had...
Ik had gedacht dat het bandje mij zou ondersteunen bij mijn afvallen,maar helaas heeft hij voor mij niets kunnen betekenen...
Maar het gaat natuurlijk niet bij iedereen zo....er zijn er die heel veel afvallen,en er zijn er bij met hetzelfde probleem als ikzelf...ieder lichaam werkt weer anders n.l..........
Mocht je nog vragen hebben,ik zal ze graag beantwoorden...
O ja,ik eet 1200 kcall .per dag
Veel liefs Alie